Volkswagen Golf GTI Edition 50 - Še vedno ima neizmeren šarm in ostrino - Nostalgija
Še vedno ima neizmeren šarm in ostrino
Volkswagen Golf GTI Edition 50
Še vedno ima neizmeren šarm in ostrino
08.05.2026 11:34

Ni preglasen in ni pretrd, je pa lahko izjemno hiter in hkrati zelo zabaven avto za vsakdanjo uporabo. Tako bi lahko na hitro strnil misli po nekaj dnevnem druženju z Abrahamovcem.

Peter Pirkovič Peter Pirkovič
Osnovna cena: 45.356
Cena testnega vozila: 52.298
videz
rdeča barva mu pristoji
sedeži
motor
vozne lastnosti
ni več možnosti izbire ročnega menjalnika

Kultni status oznake GTI, za katero se skrivajo besede Gran Turismo Iniezione, izvirajo iz šestdesetih let prejšnjega stoletja, ko se je ta kratica znašla na enemu od takratnih Maseratijev. Označevala je avtomobil, ki je bil zmogljiv, udoben za dolge poti in je imel vgrajen motor z neposrednim vbrizgom goriva. Leta 1975 so jo posvojili pri Volkswagnu, ko so na trg poslali Golfa prve generacije, ki je imel vgrajen 1,6-litrski bencinski motor in za tiste čase besnih 110 konjev. Čeprav so bili takratni vodilni pri Volkswagnu izjemno zadržani ob začetku prodaje, se je prav ta avto prelevil v prodajno uspešnico in kot tak tlakoval pot novo nastalemu razredu malih športnikov (hot hatch), ki je bil dolga leta v vzponu.

Danes, 50 let kasneje, je slika tega razreda avtomobilov zelo žalostna in tako rekoč tik pred dokončnim propadom. A nekateri proizvajalci v njem še vedno vztrajajo. Volkswagen je namreč ves čas življenja Golfa ohranjal tudi njegovo prepoznavno GTI izvedbo. In še danes je tako, a hkrati se bojim, da je to zadnji klasični Golf GTI, saj bo Golf v naslednji deveti generaciji povsem drugačen. V prvi vrsti električni. No, pustimo zdaj prihodnost, posvetimo se sedanjosti. Golf GTI praznuje veličastnih 50 let obstoja in ker to uspe le redkim, je že pred časom padla odločitev, da naredijo posebno Edition 50 izvedbo. 

Slovenski primerek, ki so ga sestavili v matični tovarni v Wolfsburgu, sem imel priložnost na kratko preskusiti med prvimi. Odet v živo rdečo barvo brez dvoma na cesti opozarja nase, a celotna podoba ni tako zelo dirkaško kričeča. Podvozje je seveda primerno spuščeno za 20 milimetrov, nataknili so mu črna 19-palčna kovana platišča Warmenau s posebej razvitimi poldirkaškimi Bridgestonovimi gumami Potenza Race, v paket Performance Pack, ki stane dodatnih 3921 evrov, v ta paket pa spada še Akrapovičev izpušni sistem iz titana. Pri Volkswagnu pravijo, da so gume, platišča in izpuh omogočili 25 kilogramov prihranka pri skupni teži. Na zadku niso pozabili na manjše krilce, ki ga krasi napis GTI 50. V potniški kabini tako rekoč vse po starem. GTI seveda prinaša športna, a hkrati udobna sprednja sedeža z veliko mero hrbtne opore, varnostni pas je tokrat v rdeči barvi, enako velja tudi za stopalke, medtem ko mi je vse ostalo v delovnem okolju poznano. Dobro se počutim za volanom.

Golf GTI v izvedbi Edition 50 je najzmogljivejši in seveda tudi najhitrejši GTI v vseh 50 letih. Da je temu tako so izdatno poskrbeli Volkswagnovi inženirji, ki so dvolitrski turbo bencinski štirivaljnik navili do te mere, da razvija maksimalnih 239 kilovatov moči. In to tudi zelo jasno pokaže na digitalnih merilnikih. V pogovornem jeziku to pomeni 325 konjev. Vsa moč se preko natančnega samodejnega 7-stopenjskega menjalnika prenaša na sprednja kolesa, a bi bil morda občutek za volanom še bolj pristen, če bi bil ta opremljen z ročnim menjalnikom. A tega že lep čas ni več v ponudbi. Škoda.

Seveda pri Volkswagnu niso le navili srce pogona, pač pa so pri njem uporabili tudi nekatere druge tehnične rešitve za suvereno predstavo med ovinki. Golf GTI 50 Edition ima elektronsko zaporo diferenciala, dinamični nadzor podvozja (DCC), nadgrajeno je podvozje z MacPherson vzmetenjem spredaj in večvodilnim vpetjem na zadnjem delu, dirkaške tovarniške izkušnje pa so prinesle tudi nekoliko drugačno postavitev sprednjih koles. Za dve stopinji so namreč povečali negativni naklon sprednjih koles (zadnji par koles 1,75 stopinje). Samo za primerjavo, dirkalniki imajo kolesa nastavljena na približno 3,5 stopinje negativnega naklona. Če bi to naredili pri serijskemu avtomobilu, bi se notranji rob gume prehitro uničil. Zato so Volkswagnovi inženirji izračunali, da sta dve stopinji negativnega naklona najbolj optimalna rešitev. Na testnemu avtomobilu smo tokrat preskušali napol dirkaške Bridgestonove gume, ki od običajnih vendarle rahlo odstopajo. Namreč, za dober oprijem jih potrebno najprej dobro ogreti in šele na to se lahko z veliko mero dinamike zapodimo med ovinke. Zdi se kot da bi bil prilepljen na ceste. Vozniško linijo odpelje brez minimalnega odstopanja. Volan je natančen in odziven, zavorni sistem pa ustreza zmogljivosti vozila. Čisti užitek. 

A pri Volkswagnu so šli še dlje in uporabnikom omogočili izbiro specifičnega voznega profila Nurburgring. Slednji je prilagojen zahtevnim stezam tipa Severna zanka Nurburgringa, kjer so Volkswagnovci postavljali časovne rekorde v preteklosti in razvijali zadnjo izdajo Golfa GTI. V primerjavi z običajnim športnim načinom ponuja nekoliko mehkejše blažilnike, kar izboljša stik s podlago in poveča stabilnost na neravninah. Krmiljenje ostaja natančno, elektronski sistemi pa omogočajo več vozniške svobode.

Zares bliskovito hiter je tudi, ko z njim zapeljem na avtocesto. Samo nekoliko bolj konkretno pritisnem na stopalko za plin in v trenutku presežem zakonsko dovoljeno hitrost. Škoda, da nimamo nemške avtocestne svobode, zato verjamem na besedo Volkswagnovim inženirjem, ki pravijo, da zmore tudi preko 270 km/h. Izpostaviti velja tudi Akrapovičev izpušni sistem. Z njim Golf GTi pridobi prijetno glasen zvok, ki pri daljših vožnjah ni moteč. 

Skratka, kdorkoli si je lahko privoščil Golfa GTI za 52 tisoč evrov, kolikor je stal testni avto, je oziroma še bo dobil najboljšega Golfa GTI vseh časov. Namreč, vseh 40 primerkov, ki so bili namenjeni Sloveniji je že razprodanih. Cena zagotovo močno odstopa klasične izvedbe, a potrebno je vedeti, da je ta na nek način zelo poseben avto. Kot nekakšna ekskluziva. Je poklon visoki obletnici, je najzmogljivejši ter najhitrejši GTI v zgodovini Golfa in je hkrati tudi zadnji primerek te vrste. Naslednji bo kot kaže električni, zato se bo štetje do 50 začelo z ničle.

Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1.984 cm3 ; moč - 239 kW (325 KM) pri 5250 vrt/min; navor - 420 Nm pri 2000 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 7-stopenjski, DSG; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume spredaj- 235/35R19; gume zadaj - 235/35R19; obračalni krog - 12,0 m;
Karoserija: 5-vratna, hatchback; segment - C; število sedežev - 5; mere (d/š/v) - 4.292 mm x 1.789 mm x 1.463 mm; medosna razdalja - 2.629 mm; kolotek spredaj - 1.543 mm; kolotek zadaj - 1.517 mm;
Notranje mere: prtljažnik - 374 l;
Mase: masa - 1.370 kg; nosilnost - 560 kg; skupna dovoljena masa - 1.930 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 5,3 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 270 km/h; rezervoar - 50 l; poraba WLTP - 7,6 l/100km (1 op 13,2); emisije CO2 - 173 g/km;
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
F1_tom08.05.2026 12:05
"Pozdravljeni, jaz bi pa kupil športnega golfa" "Ja, sploh ni problema, je sicer isti kot vsi prejšnji, ampak še zmeraj super" "Top, vzamem. Kolk je pa cena?" "Pa nič takega, samo 52 tisoč EUR" ... pa kdo je moten, da da več kot 50 jurjev za golfa, pa tud če ma 500 konjev pa lambo doorse pa 8 kolesni pogon, krmiljenje na vsa kolesa (še rezervno zavija zraven) ... moteno. Ni čudno da vedno več kitajcev gledam po cesti
BP_11.0708.05.2026 12:11
Se strinjam. Članek tudi potrjuje, da v Slo živi najmanj 40 dupancev, ki so za to edicijo (na edicijo od edicije edicijo posebne edicije, kot je to že nekaj časa v navadi pri VW) ta denar tudi plačali.
matt008.05.2026 12:21
Pa marsičesa ne razumem, kupcev tega avta pa še najmanj. Za 50 tisoč dobiš ne tako lahek "športni" avto s sprednjim pogonom, ročno nastavljivimi sedeži in 4vrstnim motorjem?
Pragmatik08.05.2026 12:24
F1_tom, BP_11.07-to je vajino mnenje, moje pa je, da je "navadni" GTI v SLO zelo ugoden nakup, po ceni primerljiv z npr. BMW 116 z vsaj primerljivo opremo, a BMW ima 122 KM, GTI pa 265 KM....in nekateri si pač kupujemo nove avtomobile, ki služijo za prijeten prevoz od točke A do B, prijeten po naših merilih in s čimveč lepih ovinkov....
7even7708.05.2026 13:00
Je treba še kaj dodat? Verjetno ne. Imeniten avto. Za tiste, ki ga želijo in ki vedo, kaj s tem dobijo. Sploh ni potrebe, da bi ga vsi imeli. In razprodanost ni nič presenetljivega. Ampak je pa tu še ena stopnica, najvišja - in ta je rezervirana za R-a.
Tattoo-08.05.2026 13:09
Golf GTI ni brez razloga že 50 let med najbolj prodajanimi hot hatch-i...ko bo (bilokateri) kitajec na trgu zdržal vsaj toliko časa, se pa lahko začnemo pogovarjati. Toliko o "dupancih" ala @BP_11.07 ;-)
BP_11.0708.05.2026 15:55
@Tattoo: saj ni treba v narekovajih.... sem mislil resno.
slovencsm08.05.2026 16:27
Ta avto je za sladokusce. Tudi cena mi ni pretirana. Pač, lahko pa dobiš navadnega GTI za konkretno manj. Pa ne mi tole primerjat s kitajci, ker oni samo štepajo, tole je pa zgodovina, tehnika, dizajn, .... Pri kitajcih dobiš zaenkrat v glavnem poceni. O zgodovini, dizajnu in tehniki pa bolj malo. Razen redkih poskusov. Sem ga vozil in če bi bil mlajši, bi tole bilo sigurno na mojem spisku. Moram reči, da naši še vseeno znajo, če hočejo. Pa politika jih je zavozila. Upam, da pridejo nazaj, kot je treba. Kitajska konkurenca naj jim bo pa v poduk, da niso monopolisti.
Fenrir_198508.05.2026 17:47
Imam "navadno" 265 konjsko verzijo tega avta in moram povedat, da je razmerje med € in kar dobiš vrhunsko (s skoraj vso opremo sem ga plačal 39k). Imel sem precej avtov (tudi 1,5x močnejših) in GTI se za "samo" 265 zgane bolj kot karkoli s čimer sem se peljal. Res, da se 1. in 2. malo borita z oprijemom, ampak ko dobi "grip" zadeva konkretno leti. Definitivno je bolj zabaven za vozit kot R, kateri mi je kar malo sterilen. Tisti ki se zmrdujejo nad ceno, naj mi pokažejo NOV avto za 50 jurjev, ki od 100-200 potegne v 10 sekundah in gre čez ovinek kot tale strela...
7even7708.05.2026 18:07
Lepo povzeto. Morda samo z opombo… ker sem do pred kratkim imel (tudi) GTI265… R je DALEČ os sterilnosti. Dva sem imel priliko vozit… 8 in 8.5. Obakrat 333KM, vsa oprema. Vidi, čuti se pa sploh, da je avto povsem drugače zasnovan, .kot GTI. In GTI je, kot si zapisal, zares dober kos motoroznanstva. ED50 je R-u blizu… A brez 4Motiona (in drugih stvari ) to preprosto ni enako, kot pri R-u, tam s še več moči. Uživaj z GTI-jem. Privoščim!
matt008.05.2026 19:08
Fenrir na primer navadna Giulia benzina stane manj kot ta na testu, neskončno boljša lega, pogon na pravi strani, dizajn in kakovost izdelave boljši (za na vrh pa še boljši garancijski pogoji)
Pragmatik08.05.2026 19:55
Pa poglejmo zadeve takole...kar veliko povedo o Alfi in GTI v absolutnem, razumskem smislu. Seveda emocije niso vključene, alfisti ne bodo nikoli kupili GTI in obratno. Cena nove Giulie je trenutno od 48.000 € naprej, štiri leta stare so od 26.000 € naprej. Cena "navadnega" GTI je 38.000 €, štiri leta stari so od 28.000 € naprej.....tale je konkretno dražji, a ker je posebna serija, bo tudi padec cene manjši....pri najdražji Giulii je izguba cene po štirih letih iz 65.000 € na cca 40.000 €.
Fenrir_198508.05.2026 21:03
@7even77...mogoče sem se malo "grobo" izrazil za R-a. Avto se iz mesta zažene kot utrgan, pa naj bo mokro, suho, sneg... In potem neumorno vleče do blokade. Definitivno je R boljši stroj, če upoštevaš vse vremenske pogoje. GTI je pa bolj dramatičen v smislu da se je z avtom treba malce "fajtat" dokler ne dobi gripa, kar je meni osebno všeč. Pri GTIju mi je všeč občutek, kako lahko avto dobesedno vržeš v ovinek. Tnx! @matt00... nisem vozil alfe (guilie), zato ne morem komentirat. Me pa zanima, če si oba dejansko preizkusil, ali govoriš na pamet? Alfe nebi kupil nikoli, pa ne zato ker imam predsodke o italijanih. Kot prvo mi je dizajn grd, kot drugo vem da bom GTIja čez 3-4 leta prodal za +/-25k v enem dnevu in kot tretje, EA888 je v klasi 4 cilindrašov kot S58 v klasi 6 cilindaršov. Če se spoznaš na avtomobile, veš kaj s tem mislim.
skrivo08.05.2026 21:24
Počakam Golf GTI raketo na štrom in potem si ga morda privoščim :) Seveda tako kot tale tudi električni nikakor ne bo racionalen nakup, ampak..... :)
BP_11.0708.05.2026 21:47
Kolikor berem, EA888 izven VW fanboy krogov niti nima nekega hudo dobrega slovesa. Gre za motor, ki je rabil zelo dolgo da je postal vsaj za silo vzdržljiv. Izven Evrope pa kratkomalo velja celo za bolj kot ne krafl (kar je razumljivo, če ti nasproti stojijo JDM-i s svojimi mašincami). Tako da te izjave ne bi ravno vzel za suho zlato.
Gjarc08.05.2026 23:49
Ko sem se zanimal za s3 katera ima tudi ta motor mi ga je kolega ki je tuner odsvetoval. Ravno zaradi motorja
7even7709.05.2026 03:08
EA888 je, koncernsko ali širše torej, podlaga za večino ali v zadnjih letih precej izdelanih enot. Ne vem sicer, odkod podatek o dvomljivem (?) slovesu tega agregata, zato tega ni koč komentirati “na počez”. O tuningu pa imam tudi svoje mnenje. Pa ne, ker bi nekje nekaj slišal ali bi mi kdo kaj odsvetoval.
BP_11.0709.05.2026 09:03
Zanesljiv ali ne, število izdelanih ga ne naredi dobrega in glavno vprašanje: odkod smela trditev, da je ravno to najboljši 4cilindraš, glede na dejstvo, da VW fantje povečini ne poznate ničesar drugega, kot koncernsko tehniko?
7even7709.05.2026 09:12
Seveda, prav ti, kot so ti že vsaj nekateri drugi tule povedali, pa kot Stellantisov (ok, ok, Oplov…) samooklicani fanboy strokovnjak (če se že tudi tu delimo na vaše in naše fante), boš pač verjetno RES vedel o vse o vsem. Mislim, takšno je tvoje sporočilo. Pa saj… Brezzveze, kot sem že večkrat izpostavil.
Pragmatik09.05.2026 10:19
@7even77-voznik starih Oplov, ki so od nekdaj veljali, poleg Fordov, za najmanj kvalitetna nemška vozila, zagotovo vse ve o VW tehniki, ki je popolnoma drug svet kot Oplova oz. Stellantisova, in to svoje poznavanje razglaša pod vsakim člankom o avtu iz skupine VW. Zdravljenje frustracij pač!
BP_11.0709.05.2026 11:05
Haha. Dobra sta. Vedno isti. Ne pozna kaj drugega kot VW in barvo lastnega glasu, kar ga dela strokovnjaka na praktično vsakem področju. Sem gnal kričečega Lampredija v ultralahkem Fiatu okoli Gardskega jezera, Escorta RS in Integro po Pannonii, da o Focusu RS sploh ne govorim.... Upam, da sta vidva vsaj kakšno Hondo peljala od Ljubljane do Portoroža, ker navijanje Golfov po lj obvoznici žal ne šteje za omembe vredno izkušnjo.
BP_11.0709.05.2026 11:11
Aja, pa še to. Sem fan japoncev, za Stellantis in nemce mi dol visi.
Pragmatik09.05.2026 11:12
Tudi Civica Type-R na "dirkališču" na letališču Cerklje, ko je to obstajalo, in še marsikaj podobno hudega....20 let v avtomobilski poprodaji je pustilo kar nekaj zapisov...in raznih izkušenj.
BP_11.0709.05.2026 11:48
Na Cerklje sem hodil takrat, a žal le kot gledalec. Je bilo fajn. Smo pa na Koroškem imeli rally Ivarčko, kjer si vozili Yugote z vgrajenimi 2litrskimi Lamprediji, ki sem jih omenil.... So leteli ko snete sekire... Lepi spomini...
7even7709.05.2026 12:26
@BP@, “smiri doživljaj”, kajti vse to smo pri tebi že videli. In ni več zanimivo. Si pa zaradi mene lahko tudi oboževalec Tate ali Volge, res mi to nič ne pomeni. Aja - težko je biti verodostojen, če drugemu očitaš točno tisto, kar s svojimi spisevanji že ves čas delaš sam. Zamisli se malo. @Tatoo - kot rečeno.
7even7709.05.2026 12:29
Edit: namesto za @Tato-ja je zadnji del odgovora zgoraj za @Pragmatika. Se seveda opravičujem.
Fenrir_198509.05.2026 16:15
Tole je že moj 4. avto z EA888. Dva sta bila stage 1, eden je bil stage 2 (3. generacija) in trenutni je zaenkrat stock. Z njimi sem prevozil več kot 400k km in edina težava ki sem jo imel je to, da je 1x spustila vodna pumpa. Ampak če sosedov Franček pravi da so zanič, ker je tako nekje prebral, so zanič. Kar se tiče tuning potenciala in performanca, jim ni para. Nejevoljni nergači so obstali v letu 2010, kjer jim prihaja na evote, impreze, focuse rs, type r... Ampak v letu 2026 so vsi mrtvi. Očitno bo GTI/R ostal zadnji klasični bencinsko gnani hothatch.
Robi309.05.2026 18:43
A da so v letu 2026 ostali "hot hatch" mrtvi?Pa poglejmo še kakšno tuje mnenje (Mototrend, Edmunds, Autoexpress, Test Patrol itd.). Vem, da nimajo pojma, ampak vseeno.Povzetek teh mnenj gre v smer, da je Honda Civic Type R 2026 najbolj vozniško čist klasičen "hot hatch" danes oziroma da je Type R danes zadnji res “old-school hot hatch".Pri tem izpostavljajo ročni menjalnik, izjemen občutek volana in podvozja in “analogno” izkušnjo.Obstaja kar nekaj primerjav z Golfom R ( in Toyoto GR Corolla ), kjer so izpostavljene prednosti enega in drugega.Povzetek teh mnenj gre v to smer, da je Golf R boljši univerzalni avto,Type R pa boljši vozniški avto.Citat:"Če bi danes nekdo želel “zadnji analogni športni hatchback za dolgoročno lastništvo”, bi bil Civic Type R najbolj smiselna izbira".Aja, sem samo kurir... https://www.autoexpress.co.uk/honda/civic/367208/hot-hatch-year-2025-honda-civic-type-r
7even7709.05.2026 19:38
Tudi Megane R.S. je, kot primer samo, že zdavnaj v onostranstvu. Sicer je pa tako - tako Civic, kot Corolla, sta tam daleč nekaj takega, kot je tu Golf. Se ve. Zanimivo je bolj to, da niti enega, še manj pa drugega, ne ugledamo kaj dostikrat v nekih, dajmo rečt tako, “klasičnih” športnih primerjavah bolj znanih edicij večjih in starejših založniških hiš. Ne, ne, nimam v mislih le nemških, da se ne bo kdo ob že to prehudo obregnil. Pa četudi. A tako to je. Kovinsko-aluminijasta ročka, obložena z usnjem ali alcantaro, nameščena običajno v prednjem delu sredinskega tunela med sedežema, ki se ji reče (in se ji bo verjetno vedno manj reklo) navadni ročni menjalnik, pa je verjetno zadnje, na kar dandanes kdo (še) prav resno sploh pomisli. Ampak v redu, tudi za te se še kaj izbrska, vsekakor.
BP_11.0709.05.2026 20:59
Hvala za link @Robi3. Jaz jih ne lepim več, nima smisla.
Fenrir_198510.05.2026 08:03
@Robi3: Naštej mi spredaj gnane hothatche, katere lahko maja 2026 NOVE kupiš v Sloveniji? Civic type R se od letos ne da več dobiti, megani rs, i30n, focus st ipd. pa so že zdavnaj vrgli puško v koruzo. Edini hothatch, ki ga (poleg vag produktov) lahko v Sloveniji kupiš, je yariska GR. Ampak 50 jurjev za avto s tremi cilindri, v velikosti kinderjajčke in notranjostjo kot da si v letu 1992... To je bizarna cena.
7even7710.05.2026 08:14
Ja, zelo res. Ob to, ker se mi zdi nekako smiselno, pa ker se zelo dotika zelo aktualne tematike, prilepim tole samo https://www.facebook.com/share/1BjqEFM5ae/?mibextid=wwXIfr
7even7710.05.2026 08:20
Primernejši link: https://www.caranddriver.com/news/a71243599/vw-golf-gti-edition-50-fwd-nurburgring-record/
Fenrir_198510.05.2026 09:08
@7even77: sedaj bodo komentarji v smislu, VW ima več moči, DSG menjalnik, blablabla in avto je "samo" za slabe pol sekunde hitrejši. In potem bo še kdo začinil debato s tem, kako je honda svetlobna leta pred VWjem v vzdržljivosti ipd. bedarije. :-))
7even7710.05.2026 09:29
@Fenrir, že nekaj časa nazaj sem rekel, da se zanimivost dogajanja naših življenj različnim različno kaže, skozi več spektrov.:) Verjetno je tako prav, saj veš. Kam pa bi prišli, če bi bilo vse po“naše” in nič po “njihovo”…:) Imaš pa sicer prav, ja.
BP_11.0710.05.2026 13:51
A da je Honda vzdržljivejša od VW-ja je po vajino bedarija?
7even7710.05.2026 14:08
Če natančno prebereva/preberemo @Fenrirjev zapis, so torej domneve takšnega ali podobnega tipa kot nekako svojevrstne bedarije. Kako je z resnico ali/in interpretacijo le-reh, je pa spet stvar nekih drugih ali drugačnih zgodb. Sploh tistim, ki jim niti niso tako zelo namenjene ali posvečene. Zdaj seveda spet lahko opletamo z vsem tem, do pojutrišnjem, kot pujski z repki… Komur so stvari jasne, so mu, brez dodatnih pojasnil. Je bilo pa že povedano -kar je tudi dokaz sam po sebi - kje je Golf pi 50. letih (!) in- kar je še bolj očitno - kje celo nekdanji konkurentje NISO.
Fenrir_198510.05.2026 14:10
@BP... meni osebno je popolnoma ravno, kateri avto je bolj vzdržljiv, ker jaz delam 10-15k km letno. Avto v večini primerov kupim nov in ga imam max. 4 leta, kar pomeni da avto v moji lasti vidi 50-60k km. To pomeni, da garancija v tem času krije bolj kot ne vse. In kot sem že omenil, sem imel 4 hothatche iz skupine vag in edina težava ki sem jo imel je bila z vodno pumpo (1x). In ja, za 50k dobiš tega GTIja, dobiš R-a, dobiš yarisko GR, dobiš pa tudi avtobus... Kam daš svoj denar je tvoja stvar. Še vedno pa čakam, da me kdo razsvetli kateri spredaj gnani bencinski hothatch lahko (z izjemo vag produktov) maja 2026 kupiš v Sloveniji. In očitno se bom še načakal... :)
7even7710.05.2026 14:12
In če se vprašamo - za vsaj zadnjih 50, 60 let recimo - kateri avto se, poleg Golfa, tako dobro drži, se niti ni spreminjal, celo ime je zadržal enako in ki prihaja iz naše ne tako zelo oddaljene okolice? Meni pride na misel samo 911. Pri teh dveh se proizvodni proces, razvoj in priljubljenost pri kupcih niso nikoli prenehali. Nasprotno.
BP_11.0710.05.2026 15:12
A ni nekdo od vaju zgoraj napisal, da je z EA888 naredil 400.000 km?
7even7710.05.2026 19:00
Nekaj komentarjev višje od tvojega je mislim da @Fenrir (med vsem nami sicer, ne samo med nama) omenil, da je s svojimi vozili nabral vsaj toliko kilometrine.
BP_11.0710.05.2026 19:32
Torej ne z enim samim, ampak z vsemi skupaj.... No, sem dejansko mislil, da imamo nekoga, ki je EA888 vozil do 400k km.... Sploh ker smo veliko komentirali zanesljivosti tega motorja.
Fenrir_198510.05.2026 19:35
Največ sem ji naredil s seatom leon cupra 300 in sicer 70k km. Imel je EA888 (tretja generacija) in bil je odprt na stage 2, gnal sem ga kot žival in me ni nikoli pustil na cedilu.
neocheck20.05.2026 13:59
7even77 ne....popolnoma nič ni za dodati k tvojemu razmisleku
7even7720.05.2026 15:06
Se zahvaljujem:)
© Copyright 1999-2023 Avtomanija